Strona główna » SERWIS » GWARANTOWANY POZIOM ŚWIADCZEŃ (SLA)
GWARANTOWANY POZIOM ŚWIADCZEŃ (SLA)
Ciesz się pewnością, że Twoje systemy działają sprawnie, a w razie potrzeby masz dostęp do profesjonalnego wsparcia i serwisu rozwiązań AV.
Awarie generują koszty. Nasza usługa SLA koncentruje się na zapewnieniu ciągłości działania systemów AV, minimalizując ewentualne przestoje i zapewniając szybką reakcję w przypadku awarii.
Możesz skorzystać z usług SLA nawet jeśli twój system został wykonany przez innego integratora AV. Skontaktuj się z nami, aby sparametryzować i zamówić usługę.
OSZCZĘDZAJ CZAS I PIENIĄDZE
Systemy AV to inwestycje na lata. Usługa SLA pomaga w optymalizacji kosztów zarządzania i utrzymania systemów AV. Dzięki regularnym przeglądom i monitorowaniu wydajności, można unikać niepotrzebnych napraw lub wymiany sprzętu.
ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA
Zapewnienie ciągłości działania systemów audiowizualnych w placówkach handlowych, galeriach, parkach rozrywki, muzeach i kinach jest kluczowa. Dzięki usłudze SLA można zminimalizować ryzyko przestojów i awarii, które negatywnie wpływają na doświadczenie klientów i obroty
SZYBKI SERWIS
Placówki handlowe i rozrywkowe często doświadczają okresów intensywnego ruchu, na przykład w czasie świąt lub w weekendy. Usługa SLA gwarantuje, że wtedy, kiedy jest największe obciążenie, ekipy serwisowe i części będą dostępne.
MIEJ PEWNOŚĆ, ŻE BĘDZIE NA PEWNO
Nie zdawaj się na przypadek, miej pewność, że serwis będzie dostępny i będzie miał właściwą wiedzę, sprzęt, części i umiejętności by zapewnić funkcjonowanie twoich systemów.
SLA to:
Szybki dostęp do pomocy technicznej
Gwarantowany czas napraw
Dostępność części i sprzętu zamiennego
Szybki serwis zdalny i na miejscu
Pakiety usług i przeglądów w cenie