GWARANTOWANY POZIOM ŚWIADCZEŃ (SLA)

Ciesz się pewnością, że Twoje systemy działają sprawnie, a w razie potrzeby masz dostęp do profesjonalnego wsparcia i serwisu rozwiązań AV. 

Awarie generują koszty. Nasza usługa SLA koncentruje się na zapewnieniu ciągłości działania systemów AV, minimalizując ewentualne przestoje i zapewniając szybką reakcję w przypadku awarii. 

Możesz skorzystać z usług SLA nawet jeśli twój system został wykonany przez innego integratora AV. Skontaktuj się z nami, aby sparametryzować i zamówić usługę.

OSZCZĘDZAJ CZAS I PIENIĄDZE

Systemy AV to inwestycje na lata. Usługa SLA pomaga w optymalizacji kosztów zarządzania i utrzymania systemów AV. Dzięki regularnym przeglądom i monitorowaniu wydajności, można unikać niepotrzebnych napraw lub wymiany sprzętu.

ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA

Zapewnienie ciągłości działania systemów audiowizualnych w placówkach handlowych, galeriach, parkach rozrywki, muzeach i kinach jest kluczowa. Dzięki usłudze SLA można zminimalizować ryzyko przestojów i awarii, które negatywnie wpływają na doświadczenie klientów i obroty

SZYBKI SERWIS

Placówki handlowe i rozrywkowe często doświadczają okresów intensywnego ruchu, na przykład w czasie świąt lub w weekendy. Usługa SLA gwarantuje, że wtedy, kiedy jest największe obciążenie, ekipy serwisowe i części będą dostępne.

MIEJ PEWNOŚĆ, ŻE BĘDZIE NA PEWNO

Nie zdawaj się na przypadek, miej pewność, że serwis będzie dostępny i będzie miał właściwą wiedzę, sprzęt, części i umiejętności by zapewnić funkcjonowanie twoich systemów. 

SLA to:

Szybki dostęp do pomocy technicznej

Gwarantowany czas napraw

Dostępność części i sprzętu zamiennego

Szybki serwis zdalny i na miejscu

Pakiety usług i przeglądów w cenie

Scroll to Top

Umów się na rozmowę o projekcie!

Nasz doradca oddzwoni do Ciebie w ciągu 48h, aby porozmawiać o Twoim projekcie.